Bonde söker Berg.

Dääär fick jag till det!! Höhö!





Ljusstaken jag köpte igår på marknaden. Fullkomligt lööööves it! 
 Där den står nu är inte det mest optimala stället.
Jag tänker mig mer på en ... sån där vit eldstad inomhus.. ? Sån. Som jag aldrig kommer ihåg vad det heter!
Men där ska den stå sen i den nya lägenheten iaf.

Nu står det mest bara där för att jag inte hade hjärta att låta den ligga i en tråkig kartong flera månader och inte synas.
 Och blommorna fick jag av Johan i lördags! Eller om det va söndags.. Jag jobbade natt så det är ett töcken..

Polkagrisarna jag köpte igår har smetat ihop sig i en härlig klump. Omöjlig att ta bara en bit. Antingen blir det en litenlitenliten smula eller flera stycken. Vad väljer man? Nu är frågan om jag ska börja slicka på den sista stora klumpen som verkligen inte går att dela på över huvud taget. Eller om jag ska låta den ligga till Johan kommer hem..

Och förresten. Jag åt utav ägg som gick ut 26 oktober innan. Ligger jag hemma med fågelinfluensan imån så vet ni varför. Eller borrelia. Eller nått.


Kommentarer
Postat av: Fia

Du skriver typ världens bästa blogg. Haha. <3

2010-11-21 @ 23:51:24
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0