God morgon!

Jag hade råkat sätta klockan på 06.20 av nån anledning idag. Nästa ringning va 07.30.. jag tror jag tänkte att det skulle va 07.20.. men efter att ha gjort ett misslyckat försök att vakna och kollar på klockan och inser mitt misstag va de bara att somna om. :) 
 
Köpte morronvälling igår... `Såååååå gott! Och så stog de på paketet att man kunde shaka det så klumparna försvann innan man mikrade.. och då kom jag åsökt att tänka på Johan shaker i skåpet som han brukar blanda pulver i och som jag sett massor av killar ha på gymet.

Så vad tros om att komma till gymmet med lite morronvälling i en sån. Gå runt och se lagom överspänd ut och göra massa grimaser och grymta lite dåochdå? :)

Ett vinnande koncept? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0