Julmarken.

Dagens väder inbjuder kanske inte för julemys men det är precis vad vi ska göra de!
Pisseduggregnsnöslask och julemys. Ka-tjing!

Får grunda med lite stoppning i magen och lite regntåliga kläder så man inte tjurar ihop den första kvarten iaf. :P Är det inte alltför trångt ska det nog gå vägen.

Jag har ett problem faktiskt. Ett allvarligt jackproblem.
 Jag har en tjuckejacka. Som knappt är använd av en enkel anledning.
 I can't breath! Och inte röra armarna och inte vrida på huvvet.
Den känns inte för tajt men det kanske den är iaf.
 Men så förra hösten när vi va i Uppsala köpte jag två (två) jackor. Så jag känner att min jackbudget kanske är trasserad? Fast det var bara höst och vårjackor.. och nu är det ju snart smällkalla halvårslånga vintermånad.

Vad göra? Pliiiis help me!

Men jag ska till götet på torsdag. Vem vet? Jag kanske hittar en jacka i helgen som vill följa med hem. :) 

Min gamla rektor från ingelsta va på macken idag och jag hade inte känt igen honom om det inte hade vatt så att han hade en ingelstajacka (mycket finare än dom vi fick..) som det stog hans namn på.. så jag va tvungen att fråga om de verkligen va han. Och mycket riktigt. Det fanns inte två Rissar på samma skola inte! :P 
 Han sa att han kände igen mig när jag sa vilken klass jag gick.. meeeen jag vet inte om man kan tro'en. :P  Förändrats hade han gjort. Typ en 80 kilo eller så. :P 

Harregud vad smal han vaa!

Inget julehull där inte! 


Julehull va det hääär! Kom och köööp! Finfint julehull! Nästan gratis! Geees bort till rätt köpare! Kom och kööööp! (Ena jackan..)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0