Lista.

Fem saker jag hatar nu.

1. Cancer. Jävla skitpåhitt. Snart måste det kommas på ett botemedel. Som man kan ta i förebyggande syfte. Som man gör mot vinterkräkan och livmoderhalscancer. Och annat hittepå!
 Har råttpesten försvunnit kan väl cancerfan me göra att!

2. Trasiga bilar. Viola håller på att pajja. Brölar som fan när man svänger höger. Ska kollas i helgen. Lämnas in och kosta massa pengar är vad hon gör! Bättre med hederliga häst och vagn!

3. Arbetslösheten. Ska det inte bli bättre med jobb snart? Jag vill ha ett jobb. Gärna fast och gärna bra betalt.

4. Vädret. Jag vill ha snöööö!! Drivavis! Och 20 grader kallt!

5. Mörkret. Efter klockan fyra är det lönlöst att vara ute. Går ju inte att göra ett jota!

Fyra saker jag älskar nu.

1. Mörkret. Anledning till massa levande ljus! Massa myspysbelysning!

2. Snurre. (se: punkt 1 i hatarlistan) Älskade lilla puff. Håll ut ett tag till. Gärna 13 år till om det går.

3. Johan och Loo. Vad skulle jag göra utan dom? Vill inte ens veta.

4. Helgen som va. Massa pengar gick åt men tusan så roligt jag har haft! Kusinhäng i Gbg med Cornelisbio och shopping och Lisebergsjulemys och lördagshäng på stan (krog?Pub?Bar? Har aldrig lärt mig skillnad eller likhet). Pojkvänsmys i Norrköping med Kurräfika och shopping och 90cm sömn.


Min älskade lilla bästavän. <3 Du skulle ju vara frisk och leva föralltid ju! Inte avrunda livet med att va sjuk!

Kommentarer
Postat av: Fia

nääe, inte Snurreburre. <3 Så ledsen för din skull min älskade vän!

2010-11-21 @ 23:44:02
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0