Måndag

auw de va så mysigt att somna med djuren tätt tryckt intill benen och magen. Nya kudden va störtskön! Så jag öppnade den andra idag och ska sova med den också inatt! :) 
 
Eller det blir ju imån natt för inatt ska jag sova hemma hos pappi. Och där är sängen så skön så jag tror jag dör varje gång jag lägger mig! M-mm!

Snurre väckte mig vid sju och tyckte de va dags att kliva upp för första morronpinket. Ett varv runt kullen fick han. Och han nöjde sig faktiskt med det. Sen gick vi upp och sov två timmar till och när vi gick ut nästa gång lös solen! :) När vi gick förbi högstadiet sket han ett lass två meter bakom ett litet grabbgäng. Lagom kaxigt. :P
 Sen gick vi förbi en skola med små kids som va ute och kastade snö och spelade fotboll och skrek och hade sig. Och när Snurre hörde deras skratt och skrik så spetsade han upp sig lite och sträckte på sig, han ville också va me och leka!

Har redan sökt sex jobb och klockan är inte ens två.
Men fan vad det är inte är roligt att ringa till folk! Usch! Kan nästan lova att jag har hjärtstillestånd. Väntar dom för länge med att svara ligger jag nästan svimmad på golvet.
 Måste skärpa mig!
Såklart är det ingen som har nått.

Har röjt undan lite på köks och soffbordet till David och Krut kanske dyker upp och äter stuvade makaroner och stekt falikav innan valpkursen. :) 
 En måste ju ha nånstans att sitta.

Muäpp!
Nu blire matlagning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0