Måndag?

Är så veckovill! Hade kunnat va vilken dag som hellst idag.
 Men enligt min beräkningar borde det va måndag. Så jag tror på det.

Krutkursen gick bra. Men han tyckte det va kallt och blött. Fast det va vääldigt mycket roligt att titta på! :) Krutis va minst. En chihuahua nästan! :P David är störst (längst) med minsta hunden. :P  
 vi fick lära oss sitt och att låta bli godis och gå över ett streck, mest för att förstå hennes inlärningstänk.

Så nästa vecka kör vi igen. Om det inte blir jobb.. Återstår att se.
 Har kollat upp massa nummer och mailadresser till tänkbara jobb i braås ikväll. Alltså sånna jag kommer på. Har typ noll koll på utbudet i den hålan men nårra blev det iaf. Ska ta tag i det imån eller på onsdag.

Funderar på att dra till gymmet innan disken imån. Me vi får se. Just nu har jag den pissigaste och smärtsammaste huvvevärken EVER! Stramar i tinningarna och pannan. Men jag har inte druckit på hela dan. Johan sa att det inte va bra. :P  Men är man inte törstig så är man inte. Inte så jag går och dricker bara för att. Vaknade inte förrens vid två men är redan pisstrött.

Kollar lite halvt på kvinnor som har misshandlat sina män. Rätt olika hur det hanteras. Det finns 200 som ar emot kvinor men bara 5 % som tar emot män.
 Tänk att man stannar hos någon som slår en bara för att man lovat Gud.. idioter! För barnens skull kan jag köpa, men Gud?
Tänk att kötta en männska med kniv?!! I ryggen. Fy fan. Tänk va äckligt! Wuä!

Men en sak som inte har med det att göra. Jag tycker det är fascinerande att kolla på operationsprogram och se när dom gör första snittet. När skinnet delar på sig. Nästan så att jag skulle vilja testa själv. Vi har ju inte ens dessikerat grodor på högstadiet! Är det nått man bara gör i filmer i Usa? :P

Jada jada.

Sängen kallar.


KillerKrut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0