Mikrofonkåt!

September är inte bara svinigt snygg! (alltså inte månaden utan sångSeptember) Hon kan få en kääääs låt att bli bra! Och hon rör sig så gryyymt snyggt! Jag hade lätt kunnat gå en kurs hos henne! :P
 Sorry Petterplutt men gillar inte den versionen. Alls!

Jag tror jag måste kirra en Youtube adress.

??

Alltså så jag kan logga in och tjoffa upp videor.. Har massor jag vill lägga upp! På Mini och Öride när dom badar i lerpölar i hagen ch när Krutjävel terroriserar Lukas på köksgolvet bla. :)

Mja, för man måste det va? Ha en för att kunna lägga upp? Eller nått annat liknande.. Tips?

I eftermiddag är'e premiär för valpkurs med Krut. Ska bli högst intressant! Kan ju inte bli sämre iaf. :P
 Jädra terroristvalp! :P Men söt! Det är han!

Men nu ska jag efter en lång natt gå till kojjs.

Lyssna på Cornelis Vreeswijks Turistens klagan och le när barnen skrattar. Underbart!! :)
(hade jag kunnat hade jag lagt upp en ljudremsa)



Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sv. haha bor du i Skövde får du gärna bli nanny hos oss ;-)



Lampa från Ikea.

2010-11-22 @ 09:00:45
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0