Nya sulor!

Jappjapp! Viola har fått fyra nya vinterdäck idag. På tiden. Egentligen va dom för dåliga redan förra vintern men då var jag för snål. Men nu så. :) 
 
David ringde kvart över sju i morse och frågade om jag var på väg till pappa.
 
??

Kvart över sju och ledig dag..

Inte direkt påväg kanske. 
 Vad tror han?
Att pappa kommer sitta vid bordet och mata Krut direkt från tallriken? Att han lyfter på täcket och bjuder in honom att joina Snurre eller slänger sig i soffan med en hund i knävecken och en vid magen?
 Det var anledningen att jag skulle åka hem. Se till att pappa skötte sig och inte klemade med Krut.
Inget jävla daltande med Krut!

Kapish?!

Jada jada. Svårt att inte dalta lite med en 8 veckors valp liksom? ;)
 Kalla tassar? Jamen in med honom innanför dunvästen för tusan!

Vi koppeltränade lite under tiden dom meckade med bilarna. Krut fick upp ett spår och sprang satan med näsan i backen tills han tappade kontrollen och drog dit. :P Sen gick han rundor och kollade läget i  världen med mig efter. Tills han blev trött och började böla. Nussen.
Upp i dunvästen och nana lite. Buren va i bilen som va upphissad för däckbyte. Inte läge att försöka klättra in med honom där då kände jag. :P

Loo och Betty kom förbi och lekte. Krut va inte alltför förtjust i Betty.. Waaay to big! Loo därimot som hade köpt en välkommen hem-present i form av en älg som han fullkomligt älskade blev han desto mer förtjust i och anlitade henne som madrass när det var dags för powenap. :P

Nu sitter Bojjan och jag i soffan och myser. Måste duscha innan Biggest Loser.
Pronto!



Snurre fick åka till vetrinären idag igen för att kolla knölarna som inte försvunnit. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0