Önskelista!

Jag har kommit på asamånga saker att önska mig i julklapp idag!

Önskelista 2010

*Astrid Lindgrens samlingsbox
*Skeppshult gjutgärnsstekpanna
*Dubbeltäcke inklusive påslakan
*Kuddar
*Presentkort på IKEA

När jag lagade mat innan kom jag på typ hundra saker men detta va det som fastnade så det andra var nog bara skräp.

*Dammsugare (hur kul på en skala?)

Sen skulle det va kul med nått till lägenheten såklart men eftersom vi inte vet vad som behövs än så är de ingen mening att önska sig nått särsklit till den.. 

Sådäså! 

Och jag hoppas jag har kirrat flyttlådor nu me. 
 En på jobbet skickade bud med grönsaksbilen om bananlådor så imån skulle det förhoppningsvis dyka upp ett gäng! :) 
Sen är det packning som gäller! Och slänga! Jag ska slänga så mycket skräp. Allt som inte har vatt framme en endaste gång under tiden vi bott här får en enkelbiljett i en svart sopsäck rakt ner i soptunnan!  
Pronto!

Imån ska jag ta med lilla Bättan till fabror doktorn för en vaccinationsspruta och hälsokoll.
 Fast Loo hade blitt osäker på om det verkligen va imån.. Så det återstår att se.
Spänning! :P

Så long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0