Sniken jävel!

Jag tränade idag. Helt sant!
Själv. Astråkigt!
Desutom fick jag käkvarning när jag gjorde situps.. :P Ett tecken på att man tränar för sällan kanske? ;P Men det  gjorde inte att jag blev sugen på att fortsätta men jag gjorde det ändå. 

 Och vissa blir man ju bara för trötta på! Som ska komma och trängas på bandet precis breve när det finns tio stycken lediga som inte är precis breve. Och som dessutom börjar gå med värsta farten och skriker till sina polers i andra änden av lokalen att "han minsann inte har kommit igång än och mest bara powerwalkat i skogen".

??

 Vilken kille erkänner för sig själv, sina polers och resten av alla som var där att han powewalkar?! Säkert använder han stavar också! För med höga armrörelser knatade han på så det dunkade i maskinen vid varje steg. Det är sånna människor man hoppas ska sträcka sig i låret.

Sen gick jag själv på skakiga ben runt på citygross och försökte hitta nån mat som tar lagom lång tid att tillaga.. (gräddstuvad pyttipanna = typ 10 minuter.. ) Som dessutom är gott! Jag köpte pepparkaksballerinos och digestivekex till mina ensamma kvällar och försökte dessutom hitta kladdkakeballerinas för dom är så svinigt jävla goda att doppa i te! Men det va tydligen lögn i helvete det! (svordomarna bara haglar) När jag skulle betala hann jag byta kö tre gånger innan jag kom fram till en som va så kort att jag orkade stå och vänta. Typ en halv minut. :P Men i all yra över att ha hittat den kortaste kön glömde jag ta påsar och när jag kom på det orkade jag inte gå och tigga till mig en eller ställa mig längst bak i kön för att vänta på min tur. För nu hade ju halva citygross hittat min kö. :P
Så vad gör man? Står med massa varor och ingen påse? Man tar fryspåsar såklart! Så står man där som den snikna jäkla smålänning man är som hatar köer och hatar dra kortet en gång till och hatar tigga en gratis påse och packar sina kakor och sin pyttipanna blandat med lax och yoggi och ost (och en ny creme fraiche med saffran och tomat) i fryspåsar..
Nejdå, det kändes inte alls asdumt när jag gick därifrån med mina tre genomskinliga fryspåsar fyllda till bristningsgränsen. (en utav dom gick faktiskt sönder sen!)
Värdelös kvalitet! :P

Jobbade ikväll. Jäkla rännande med dom dära paketen!
 Och när jag ändå håller på  att bikta mig kan jag ju villigt erkänna att sånna som går till kassan som är närmast dörren men som man inte står i blir jag enormt skittrött på. Inte går man väl och ställer sig i en tom kassa i mataffären utan kassörska heller?! Står jag i kassa2 med en liten kö är det ju alltid någon som inte fattar och ställer sig och glor i den andra kassan. Gärna med "Andra kassan, tack" skylten precis framför näsan. Bara för att liksom. Snacka om att idiotförklara sig själv! "Nä men jag kan varken läsa eller tänka själv"

Japp. Nu är bikten slut så nu är allt glömt och förlåtet.
Så nu kan jag med lättat hjärta gå och lägga mig med Bojjan på magen!


nya huset!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0