Besatt.

Det finns två saker jag längtar som besatt efter nu.
 1. Komma ut på landet. Slippa den här skyskrapan jag bor i nu.
 2. Skaffa hund!! Jag gör inget annat än tänker på hur mysigt det skulle va med en liten puppy.
 
Alla mindre posetiva saker har svårt att tränga fram.. typ valpkiss överallt. Bli tvungen att stiga upp och va vaken mitt i nätterna för liten har svårt att hålla tätt..
Inte kunna lämna den själv. Alltså, det fattar man ju i början att man inte bara kan dumpa den hemma en hel dag för man ska jobba. Men jag får väl bara tacka nej till jobb i början och bara ta mina helger och va mammaledig resten och leva på Johan (och mina sparpengar). :P Men sånnt går ju alltid att lösa! Vafasen.
Man får ju tillbaka tusenfalt av allt man gör för liten.
 Jag kom på det optimala namnet inatt!
Tänk er en fansk bulldog.

*trumvirvel*

 

Som heter Grynet!! Hur bra är det inte! :D

Men.
Jag vill inte ha en tik. Dom är snuskiga när dom löper. Jag hatar löp. Eller, Betty tycker jag om iaf, liksom delat soffa med skrället en hel vecka när hon löpt. :S (blä)
Kan man få en tik som inte löper?

Fast annars vill jag ha en hanne som heter Hector. Jag kom på ett annat också inatt men det har jag tragikst nog glömt bort.. Men de va grymt bra! Fast inte lika bra som Grynet.
 Fast har inte puppys sånna dära märkvärdiga kennelnamn nu för tin?

Jaja, tål att tänkas på.
Hund ska det iaf bli nån utav så småningom!

 


Boopy and my wingman Loo.
En bild behövdes för att få denna.
Jag tror Loo tog åtta på mig och malen innan hon gav upp.
-Nää, du är för ful. Det funkar inte!



Boopy and the kanotare.
Hon tyckte det va högst underligt sätt att ta sig fram på.
-Öpp öpp öpp (gastade Betty)! Du måste va I vattnet för du ska ha nån glädje av det! Trams att sitta på det och sprattla fram som en annan landkrabba!

Nu ska jag ta min tjucka lilla katt och gå och lägga mig. Hon klarar nog sova några timmar till. :P

Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Fia

Fina folk det där. :) Jag funderar på att hänga lite i stan i helgen.. Jobbar du eller kan det kanske hinnas med en fika eller något? :)

2010-10-12 @ 10:13:28
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0