Denna bedårande lilla frallan ligger ute p...

img_7894 (MMS)

Denna bedårande lilla frallan ligger ute på annons nu. För 20 tusen.  Det är några tusen mer än jag har råd med. För jag antar att försäkring inte ingår..? Men det blir ingen frall förrens nästa år. Om folk kunde sluta motarbeta mig också! Harregud! Ser jag ut att va fem år, aldrig haft ett djur i hela mitt liv, va helt imbicill och fullomligt dum i huvvet eller?! Snälla nån. Jag veet att en hund lever många år, är ett enormt ansvar, är bindande, blir sjuka, tar en massa tid, kräver träning, kostar pengar, behöver barnpassning Nått jag glömt? Just de, är helt underbara, ger tillbaka tusenfalt, alltid älskar en, alltid vill följa med, vill gå ut i skogen, vill leka och träna, vill kela och sova i sängen, alltid blir glad när man kommer hem, alltid finns där. Jag kan hitta på massa saker!! Ska jag nöja mig med en blodtörstig terrier för andra inte tycker jag ska skaffa hund, som inte ens är min egen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0