Fredagmorgon.

Steg upp kvart i åtta för att ringa veterinären för Snurrebus har fått nårra knölar. Så antingen ikväll eller på måndag morgon ska vi dit. Topp!

 Eftersom jag inte börjar förrns halv elva idag och inte kände att de va nån bra idé att gå och sova igen så har jag nyss vatt ute och gått en runda. Pepp! Skönt väder ute. :)

Jag fick ett svar på ett utav mailen igår om en hanvalp som "hade blitt över" som jag skulle ringa till. :) Va överlycklig från dess att jag läste mailet till jag kom hem, lite väl sent för att ringa, så jag skickade ett sms och bad henne ringa upp om dom va vakna. Men så svarar hon med sms, att han har blitt såld! "Men kul att ni var intresserade av honom."

??

Visste hon inte det mitt på dan eller?!

Blev ilsk.

Sökandet fortsätter.
David vill samtidigt köpa en jakthund som han tycker jag kan passa och gå på kurser med, som jag sa till honm från början att jag skulle. Men så kom jag på att jag vill ju ha en egen. Och där fortsatte min längtan och mitt letande började. Han förösker va emot frallan, men han vet ju själv att dom är bedårande! :P

En tysk jakt terrier vill han ha!
Snurre kommer ju va dead meat inom en kvart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0