Fruktansvärt lyckat.

Är jag den enda som lyckas söpa bort en hel nyckelknippa mitt på dan, spiknykter och utan stress? 
 Egentligen borde jag ha senilsnören på allt. Eller nån form av gps på alla grejer som kan försvinna.

Kom inte på att nycklarna inte va me förrens jag stod utanför Skåres. Vad gör man? Jag hade inte lust att lämna den där utanför med tanke på att den blitt stölen förr. Så när Buddy kom gick vi inte och köpte fika och gick sen hem till mig igen. Lite väl nervöst att ha nycklar nånstans man inte vet vart dom med fullt tillträde för vem som hellst att ta dom. 
 När vi kommer upp till förrådet, där jag hoppas dom ska vara, efter att ha cyklat på fel sida vägen, på trottoaren och skjutsat buddy i nerförsbackarna, och kommer på att jag inte kommer in i förrådet heller. Ååååh!! Frågar två utländska tanter om dom har nyckel, men dom bara skakar på huvvet och låtsas som dom inte förstår. Puckon.
 Så det enda rätta va att sticka bort till vaktmästarna och be dom öppna, och tror ni inte jag har sån tur att nycklarna hänger där inne? I det låsta hänglåset. Så jävla ordentlig!
Så slutet gott allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0