Grubbeltrubbel!

Min hjärna! Att den inte går sönder snart!

kaaaabooom!

En explosion är nog vad den behöver. En riktig hjärntvätt helt enkelt.
 Massa tankar som inte kommer nånstans är tammefan värdelöst! Ut med att!

Så jobbigt att jobba med Luc för hon är så jävla klok hela tiden. Hon sätter alltid griller i huvvet. Hon har alltid rätt. Man får psykbryt på sig själv. För man är så trög och naiv. :P Men hon ligger några år före mig så hon har försprång. :P

Men hon och hennes kompis som har en fralla, fick mig att inse att frallor kanske inte är en så bra ras.. Dom blir sjuka mest hela tiden och har dåliga höfter som inte kollas upp, eksem och svamp i huden, får lätt skador på ögonen, allergier, trånga i luftvägarna..

åååååh!!

Jag som trodde jag hade hittat min ras!! Icke!
 Jag vill ju ha en frisk liten krabat som är med på allt. Inte som måste åka till veterinären stup i kvarten.
Så nu får jag börja om med funderingarna igen.. Fan!

Jävla Luc! Tur hon snart ska flytta.

Nää! Vem fan ska jag jobba med då! Säkert nån imbicill idiot som blitt över. Nån som inte kan nått. Nån som inte kan tass med folk. Fast nån som inte springer rakt in i ett gäng, på 10 killar på 1.80 som drar lott om vem ska få stryk, och ska medla. Typiskt henne. :P

Lilla stora Luc. :)
Kommer saknas massor!

Näpp. Nu ska jag dra hem till katterna! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0