Nu händer det minsann grejer!

Vi va och kollade på en ny lägenhet i måndags kväll som vi blev tokförtjusta i. Så gott som perfekt. Enda nackdelen är väl uppvärmningen och kallhyra, men mah! Allt andra!
Inflyttning januari/februari. Can't wait!

Sen ska David ner te skaune på freda och kolla på en valpkull. Jag kunde inte följa med för jag ska jobba, så jag får försöka lita på hans goda omdöme.. (som om det någonsin funnits nått sånnt i den karln)
 Och om det blir nått utav det så ska  hämta en puppy i slutet på november. Och då ska baske mig jag också följa med! Det blir i sånna fall efter Göteborg. Massa kul i en tråkig månad! :)
Davids byracka.                                                Min önskebyracka
(Inte precis just den, men samma ras)                (Inte heller precis exakt den, men rätt ras och färg)
                               
                                         

Men jag hoppas iaf på en egen valp. Till sommarn kanske..

Idag blir det inte jobb förrens i eftermiddag och innan dess ska jag hinna med att tvätta och städa lite. Och vid ett tiden ska jag träna med Simone! 
 
Och nångång måste jag ta mig ner till stationen och hämta ut en massa tågbiljetter.
 Ska till Malmö imån.
Och Götelabörg i november. (som jag längtar!)
Kanske kan be Johan hämta ut dom efter jobbet..

Hade så galet sjuka drömmar inatt!
Fast nu kom jag bara på en med hästar och snoppar. :P Hur fungerar man egentligen? Jag har väl inte gått och tänkt på hästballar de senaste åren iaf. Annat va de i ingelstad när man fick beskåda en betäckningar live och då va de minsann hästballar med stake! :P
uusch!!

Nä fy. Nu ska denna dagen betas av undan för undan!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0