Ödet eller terrorattentat.

Jag ska inte ha nån cykel. Det måste vara bestämt sen långt tillbaka att min gamla harv som jag haft sen jag va elva kan stå utanför dörren i cykelstället med endast ett lås utan att vare sig bli stulen eller få punka.
Men den nya jag köpte, första gången, blev stulen på samma plats som den gamla harven står på efter en och en halv månad. 1½ månad. 6 veckor.  
Den andra jag köpte, för att komplettera den nya, står snällt i förrådet för att den inte ska bli stulen, får istället en jävla punka!!
Är det sant eller?! Händer det ens på riktigt?! Drömmer jag eller fungerar cyklar så? Är det någon som har anlitat en cykeltorped för den har nått emot mig?! För att få mig i obalans för att sen torpedpunka mig också?! 

Vi va och kollade på en lägenhet igårkväll. 


samma öde? Samma torped? Samma terrorattentat?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0