Snöig torsdag.

Helvete vad snö det är!! 
 
Jag vet dock inte om jag tycker om det eller inte... Inte just idag. Jag ska till skåne och då är det väl bara et enda slask utav alltihop. Och jag som inte har nårra vinterpjux. Jag räknar inte med mina goretexkängor. Dom är icke för stadsmiljö-bruk. :P Lär bli rätt blöt om fötterna i converse. Men det är det enda jag har..

Anyway!
Jag hoppas på att det är tillräckligt bra väder för att David ska köra ner till hässleholm och att hans tjej inte har alltför stort intresse av att följa med, för då ska vi åka och kolla på en valpkull ikväll.
 Fast det lät på honom som att han tar de på fredag istället när Sofie är med. Just typiskt. Att hennes ord ska väga tyngre än mitt! ^^

Nu fattas bara att tågen är inställda pga snökaos. :P Hade inte förvånat mig. Ett dugg.
 Jag tror det är så att tåg gör det. Krabbar. Bara för att. Retas med folk. Skapa lite rubriker i Aftonbladet. Hänger med i svängarna fast på ett helt ännavännt sätt. Hade det inte vatt för roligt om nån jäkel kom på det en dag? Att hälften av alla gånger tågen ställt in eller blitt försenat  att det inte vat nädvändigt. Att dom bara gör det för publiciteten. För som Kissie säger. (eller om det är Dessi, Paow, eller nån annan) all publicitet är bra publicitet.

Med det avrundar jag det här och går och förbereder en tjurig man (som praktiskt taget legat på mig inatt. Och en katt ovanpå det. ) på att stiga upp och köra ner oss till stationen.

Hur är vädret hos dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0