väntar på medium.

Jag hann skriva klart rubriken innan jag kom på att det visas på tv4+.
 Har vi tv4+ ?
Svar nej.

Kan jag då se på medium?
 Eh... nej.

Fans helvete!

Det blir ingen frallebulle. 
 Det blir en tyskfan istället.
Som inte ens är min.
Men Davidfan har lyckats nöta in i mitt huvve att jag inte kan ha en hund nu. Att jag ska vänta tills jag vet vart jag ska bo och vart jag ska jobba.
Men det är så jävla tråkigt att vänta! Jag vill ju veta NU!! 
 
Vi kollade på en ny lägenhet ikväll .
 Som vi vill ha! Hellst igår. Helt perfekt.
Lagom stor. Lite att växa i. Tillräckligt mycket på landet.
Nu hoppas vi!

Sen gick det inte jättebra hos vetrinären.
 Snurre blev tokilsk när hon sticka honom i benet. Började gläfsa och hugga efter hennes hand.
Jag vet. Helt galet. Snurre liksom. Världens snällaste. Sen fick han en munkorg.
Min lilla tuss.
 Sen va det lika illa som mina värsta farhågor.
Men inget är säkert än och vi håller tummarna.
Lilla bäs. <3

och idag säger vi Grattis till världens bästa mamma!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0