In love..

Såg ni Så ska det låta igår?
 Herre mig geeetabock vad Brolle är schnygg!! (Simone du kan tiga :P) och så sjunger han som en gud OCH spelar gitarr.
 
Och hade massa dödsläcka tatueringar och ser så himla charmig ut när han ler. Det räcker för mig.. Jag hade liksom velat vara pianisten. 
 En kväll med honom och jag hade kunnat gå i kloster efteråt.
Bara sitta och lyssna på han. Inget annat. Jag vill ju liksom ha kvar den bra bilden av honom. :P
Eftersom internetet har stängts av och det skulle ta idioterna på Telia tre veckor att fixa nytt så sket jag i det och funderar på att skaffa mobilt som kan följa med till Klavre sen när det bär av dit. Vill hellst inte ha Telia eftersom dom är sånna imbicilla idioter men vet inte om 3:s funkar med tanke på att jag aldrig har täckning på mobilen.. Kan ingenting om sånnt så hjälp modtages tacksamt!

Hm, vad mer..?  Jobbar som en jäkla jude nu. Känns sådär bra med Zypher som jag visserligen har hittat världens bästa daghem till, men det suger ändå att tvingas lämna bort honom varenda dag. Har heltid april ut.. Sen får vi se hur det blir med sjukskrivningar och allt vad det är.

I förrgår sov vi hos mami och när jag hade packat ihop allt till mig och hunden slängde jag nycklarna på golvet och sa åt Zypher att plocka upp dom vilket han gjorde och sen gick vi ut på trappen och stängde dörren. Jag skulle ta upp nycklarna som jag hade i fickan och låsa och, hittar dom inte?! Panik! Leta leta! Alla fickorna, alla väskorna och gick in igen och kollade en annan jacka och i trappen men hittar dom inte. "Fan va märkligt" tänker jag, "jag hade dom ju nyss". och sen när jag kollar ut så sitter Zypher kvar på trappen med nycklarna dinglandes ur munnen och viftar på svansen. "Men mamma, jag har dom ju här!"
 Stackars hund till att ha en senil mamma. Glömde nästan ge honom mat på kvällen också. Blir nog snart anmäld till socialen tror jag. :P
 Och han har fått några sjuhelsikes nysattacker igår och idag. Vet inte vad det kan va.. Noskvalster? Allergi? Damm?

Nu är jag hemma hos pappa och har vatt ute med Krut en runda i skogen. David är uppåt nånstans och åker skidor och igår när jag ringde, innan klockan tre hann han knappt prata för att dom skulle in på after skin.. Alkisbror?

Nu. Ut med valparna och ge hästarna mat!


fina flickor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0