Lisa blekben

Gomidda!
 Ligger ute i hundhagen och försöker att inte undvika solen. Min förhoppning är att Kanske man kan bli lite mindre genomskinlig så småningom.. Typ lagom till första frostnatten eller så. 
Men jag har inte för höga förväntningar. Inte alls. 


typ nått sånnt är väl inte för mycket begärt? Eller?

 Bojjan är försvunnen. Spårlöst. Helt plötsligt var hon inte inne längre och måste alltså ha smitit ut när jag låg på framsidan med hundarna och hade dörren öppen för att det skulle komma in lite värme. Tyckte jag hade bra koll på dörren men tydligen inte. Hundarna kan inte heller ha märkt nått, för Zypher skulle iaf springa ikapp henne om han såg 'na. Inne är hon inte iaf.. Har gått ett varv runt huset och kollat under altanerna men hittade bara en lömsk Ture. Kollat i träden närmast huset och ropat och kissat på henne. Men iiiingen Bojja! Gick runt laggårn och kollat i vedbon men ingen katt där heller. Det är bara Ture som stryker runt.. 



 Måtte hon komma hem till vi åker ikväll bara! Annars vet jag inte vad jag gör..
Typ ringer efter skallgångskedja eller tillkallar polisens narkotikahundar eller nått! Bojjan måste va hemma innan klockan 18.00!

Snurre kom hit klockan fem imorse. Han pallar inte trycket på jobbet inne i stan, så han får lite siesta hos mig. Så mycket siesta som nu Zypher kan tänkas ge honom. Vi gick iaf och sov fyra timmar till efter han kommit, och nu ligger han och sover breve mig i solen. Ligga och steka är Snurres favoritsysselsättning, näst efter att åka bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0