Time of your life.

Nu äre såhär.
 Jag är sviiiintrött och hög på dragéägg (tack Sofia!) och coca cola. Noooot such a good combo för mig tio i tolv en fredagkväll.

Simone kom hit ikväll (inte självmant alltså. Jag tvingade hit henne för att kolla på Så ska det låta med mig.) så jag lagade potatisgratäng och kycklingfilé till oss. Fruktansvärt gott!
 Och jag gjorde dagens tabbe på Ica. Jag glömde efterrätt!!

??

Whats gon into me liksom?! Det viktigaste på hela måltiden och det bara vrålglömmer jag?!
 Inte likt mig.. Hade bara en mangosobet i frysen men den har jag suttit och ätit på direkt ur burken så jag tänkte ur hälsosynpunkt så känns det bäst att inte bjuda simone på det. Hon gnällde liksom på hundhår på talriken, så ja ni förstår? :P 
(Alltså jag har inte så jättemycket smittsamheter i mig men det känns not so fresh.)
 Men hon ville ha sallad men jag tycker det är precis vråläckligt med sallad nu (beskt och äckligt) så jag köpte fyra tomater och skivade och slängde över lite fetaost och salt och slängde in i ugnen. Grilla tomater i sommar sen! MUMMA!!

 Igår ringde favoritkusin Jossan och vi pratade i 42 minuter som bara kändes som typ 2...
 Alltså Jossan! Jag längtar till sommarn! Verkligen lääängtar!
Tänk kusinligan på parkfesterna.. Succé! Och en ny chaffis håller på att ta form! Som hittat! :) Lilla Johnjohn. Och kärringrallyn och nakenbad i ån (och jag lovade mormor att vi skulle sova hos henna i jungfrukammarn) och vi måste på loppis och på parkfester och picknicka vid hjärtsjön och åka till öland och åka moppe och ska vi försöka oss på att tämja tandemen i sommar? Gick ju sådär sist? Nu står det liksom 1-0 till sketcyklen.. Inte okej! 

  

Nu är jag ledig hela helgen och det ska vi fira med sovmorron! I förrgår vaknade jag en hel timme för tidigt! Och när jag kom ner och skulle släppa ut Zypher upptäckte jag en Bojjankräk på dörrmattan. Fresh! Så då kände jag att jag lagt ribban för dagen.. Men det slutade nog rätt bra ändå. 

Och det är så jäkla skönt att kunna sitta vid datan igen! 

godnatt och sov gott! 



 




Kommentarer
Postat av: jossan

Åh, jag längtar oxå!! Som attan!!! Allt roligt som vi ska hitte på!!! Kom på att jag glömde skicka bild på lampan, gör det nu.

Va fin bild på mig och mormor! Jag speglar mig i framtiden. Lär väl se ut sådär om en 50-60 år =) Å det gör jag gärna! Blir gärna precis som underbara mormor!

2011-04-12 @ 20:40:51
Postat av: Laseroperation Ögon

Snyggt

2011-04-12 @ 21:06:09
URL: http://laseroperationögon.se/
Postat av: Ida

Vilken härlig header med massa fina djur :)

2011-04-12 @ 23:18:57
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0