försummad kväll..

Inte konstigt man inte sov så länge idag med tanke på att jag råkade somna igårkväll vid sjutiden och vaknar vid elva, under täcket av att Jos ringer och ska planera dagen. "nää jag sov inte.." Tjena mittbena att jag gjorde! Missat fyra ringningar så visst fan sov jag! Som en gris dessutom! 
 
 Som tur var hade stackars hunden fått kvällmat innan mitt psykbryt..
Men motionen som vi skulle tatt blev ju då inställd. Nån långpromenad mitt inatten blir det inte med mig som ägare heller.
Dock vaknade han imorse vid fem och satt vid dörren och gnylade. Ut och kissa och bajsa! Sen frukost sen sov han några timmar till. Då var det bara upp och iordningställande för att åka till H-skruv och bästa kusinerna för lyxfrukost!
 Fiinns det nått bättre än en frodig frukost i gott sällskap och ingen tidspress?! Knappast troligt!


nose to nose, chek to chek we are always just this close! :P

Nu ska jag ta tag i lägenheten och städa upp den lite. Snart tar hår och dammtussarna över! Jäkla djur till att fälla.



Kommentarer
Postat av: Elin

Nej egentligen inte, bara en massa hjärnspöken som jag gör att man får reda och snokar på lite saker på fejjan. Total onödigt självplågeri du vet.

2011-08-17 @ 06:59:42
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0