Inatt körde jag för första gången rattfull...

Inatt körde jag för första gången rattfull. Jag minns att jag tyckte det var så jäkla svårt! Att hålla sig på vägen och inte köra för krokigt så det skulle väcka uppståndelse.. Och så visste jag såklart att det var så fel! Men jag var tvungen.. Sen mötte jag polisen en gång med och blev skräckslagen. Men jag kom fram med bara en vända ner i diket, kunde hämta min plånbok som jag glömt och köra tillbaka. Det var så skönt när jag äntligen kom fram för då kunde jag börja dricka igen. Tur att vissa saker bara är en dröm. Men jag var så arg på mig när jag vaknade! Hur kunde jag riskera någons liv för att jag inte hade pengar att dricka för?! Jubelidiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0