Nu ska vi bli bildade...

Jag hatar att skryta. Och speciellt om min hund. 
 
??

Med tanke på att jag inte gör annat, så kom jag på mig med att älska det! :P

 Nu ska jag skryta lite till.
För det är som så, att efter en säker källa så finns det en gammal fotbollsplan här i Klavre som inte används längre. Inte så mycket iaf. Och eftersom vi konsentrerar oss bäst på annan mark så letade jag upp denna fotbollsplan igår och befarade att den skulle va igenvuxen och risig, men fann en stor plan, nästan helt nyklippt och lite i skymundan!

 Maj gaad ajm in häven! utropade Z och drog ett varv runt plan innan vi samlade ihop oss och satte igång.
Lycka! Lycka! Lycka på den hunden! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0