Rabiat tyskjävel

Kan someone pleeeease komma och hämta tyskjävlen?! 

 
Efter en och en halv timme med Krut och Zypher under samma tak är jag nu mer än galet irriterad på den lille skiten. Han må va snäll och from ensam men tillsammans med Z går det inte!
 Jag gick ut med dom direkt när jag kom hem och jag flexade t.om hem en halvtimme tidigare! Sen gick jag ner till sjön så dom skulle svalka sig men det gick ju sådär.
 Z kastar sig i böljan den blå och Krut står på land och grymtar missnöjt. Båda drar så hårt dom kan, åt två olika håll. Hade det inte vatt en väg precis vid badet så hade jag släppt Z så han kunnat simma själv, men nu går inte det. Sen är det en sluss en bit bort och jag är rädd han ska sugas med där..

Så fort vi kom in var det fajt om allt som fanns på golvet så nu har jag fått plocka upp allt och så fort dom går på ovanvåningen skälle rKrut och då hakar Z på..

Giv mig styrka och hoppas jag får tag på mamma snart!


inte fullt så timid som han försöker ge sken utav..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0