Räkans kattjäkel!

Idag har Bojan och Zypher haft varsin halva av lägenheten för att se om hon störs av Z när dom är själva hemma och det är därför hon skiter utanför.
 Och såklart hade hon hållt sig i lådan hela dagen! Kanon!
Sen tar jag ut henne i selen på en promenad för hon sitter vid dörren och gapar hela tiden. Men så fort hon kommer ut blir hon paralyserad eller börjar tugga gräs, och det är jag för rastlös för så då blir jag trött på henna och puttar igång henne igen.
Sen klappar jag henne och gosar med henne när vi kommer in. verkligen tar mig tid till kattrackan!

Men vad tror ni händer när jag kommer hem från pappa då?
Stinker ju kattsket lång väg. Johodå! Min kärlek räcker inte åt eländet längre.

Någon som har en idé om vad som försigår i hjärnan på henne?
 Snart skickar jag henne friterad och nerfryst till barnen i Afrika. Börjar bli måttligt trött på detta!

Fasen me! Märgbenen är slut! Hur ska nu Z klara sig utan sitt dagliga lämnas-hemma-själv-i- flera-timmar-märgben?! Gah! Får leverpasteja ett bättre begagnat och lägga i frysen inatt..
 Dumma mig. Måste köpa en ny ranson i stan imån. Träning igen! :)

Måste köpa såna krokspikar att spika fast antennkablen så den inte ligger och dräller på golvet också.

Nu blev det mycket..
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0