Right back at ya!

Jag bara hatar Latinosnubbar. 
 
Speciellt när dom är sånna där översittare som tror dom är guds gåva till jorden och all dess befolkning. Och i synnerhet när dom hånflinar en rakt upp i ansiktet för att dom tycker att dom är så himla bra. Och när mitt kort återigen råkade sakna några kronor och var tvungen att gå ut och flytta lite. Och han bara det händer mig också hela tiden. "ursäkta mig latinowannabe. Det här händer inte mig hela tiden! Så ta ditt jävla hånflin och stoppa upp det i ditt håriga avslut på ryggen."
 Och när han kapat fram tolv meter (12m) kabel åt mig och jag är ute och flyttar pengar så står han och skarvar av skalet och kopplar ihop kablen med antenploppen som jag var tvungen att tjata till mig för han fattade inte till en början att jag verkligen behövde den också. Så det var ju snällt. Men gah! Innan jag var klar där inne hade jag ju lyckats bli lovligt vansinnig för en vecka ungefär. Och han står där med sina tjocka kontorsfingrar och ska fjöla ihop skiten och jag lovar. Hade jag gjort det by my self så hade det gått mycket fortare..

Just kombinationen latino, hånflin, tjocka kontorsfingrar och översittare blev lite för mycket för mig at the moment.

Men jag och Z var inne hos hans lekfarmor och farfar och hälsade på och det var trevligt. Znajf var jättejätteglad och slog sig i magen med svansen och dom blev också jätteglada och kastade sig ner på marknivå för att hälsa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0