Simultalförmåga

Käka cashewnötter, bananer och A-fil direkt från det nyköpta paketet (sånt borde väl ändå va tillåtet om man är den enda som äter ur det?) påväg hem i bilen samtidigt som man ägnar hela resan åt att snacka telefon. Simultalförmåga på hög nivå! Säkerheten var högst prioriterad, såklart! 
 Ögonen var på vägen hela tiden!

Fick reda på att det bor en tysk folkskygg uteliggare i skogen där jag alltid går på eftermiddagarna med Z. Dom i köket varnade mig för honom och jag blev totalt sketarädd och tankarna skenade iväg (ja ni kan ju tänka er, ältandets mästare på högvarv). Det började iaf med att han skulle sluta vara rädd för mig eftersom han såg mig så ofta och slutade med att jag hade ångest över att ingen skulle sakna mig förrens kl 7 nästa jobbdag och ingen hade vetat vart dom skulle börja leta efter mig om han skulle få för sig att döda mig.
 Ångest. :P

Red för andra gången idag med. Kämpade livet ur mina ben och kände klart och tydligt kräkreflexerna som Eva manade fram i dom i ingelstad. Satan vad jobbigt det är! Men ååå så roligt! 
 Det ÄR jobbigt att rida och den som vågar sätta emot kan komma hit och få en smäll på käften! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0