Sleten tjej.nu

Är så innhelvets jävla sketetrött så det finns inte! 

Men jag vägrar att vara själv ikväll -igen, så jag gjorde det ända rätta och bjöd hem Loo på hemmakväll. Men icke. Fullt upp. Den bruden kan inte konsten att chilla.
 Sen ringde jag David. Men nähä. Öla i stan.
Pappa är ett säkert kort.. Han ringer jag! "Nä jag ska på fest." Pappa? Du är för gammal för att festa. Håll dig hemma och drick mjölk.
 Jaha, mamma kvar. Och dit var jag välkommen! Bannemig ! Hade ju varit för pinsamt att ha försökt bjuda in sig hos hela familjen och ingen vill ta emot mig. :P 

 Men å andra sidan hade det vatt gutt att bara sitta i soffan och svulla en kväll med gott samvete och kolla på nån dålig film på tv och äta varma mackor med massa svettig ost och kanske hälla upp ett glas vin och somna tidigt. Men nä, ikväll skrämmer ensamheten mig. God damn it!

Ulrik Munter har ett nytt album på spoten. Just gotta love it! <3



sleten på hundlägret i Skaune. Fått bilderna från kusin nu. Massa paparazzibilder på mig. Fan vad jobbigt. Ser jag verkligen ut så.. ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0