Totallt livrädd!

Står radiotjänst utanför mitt fönster och spejar? Hänger dom kanske ner från takrännorna i fotknölarna och filmar? Har dom några utsända? Har dom hackat min facebook?
 På nått sätt har dom iaf fått reda på att jag har kopplat in min tv idag iaf, och knappt hinner man sätta i sladden innan dom ringer?! Här har jag gått och väntat i snart tre månader på att dom ska höra av sig så jag kan förekomma dom och dom (enligt min plan då) ska stryka ett sträck över mitt namn och sen aldrig mer höra av sig. Så jag kan sitta här i min soffa och glo på den jäkla dumburken i lugn och ro och med ett nästan rent samvete. Men icke!
Dessutom ringer dom när min oskyldiga mamma är här och hon hör hur jag ljuger radiotjänsttanten rakt i örat. (jag lovar dom bandar säkert alla samtal också, så dom kan spela upp i rättegången sen..) Men jag lovade iaf dyrt och heligt att jag ska meddela dom så fort jag skaffat en tv..!

Oh my god! Jag är in so much trouble nu!
 På en skala. Hur rädd behöver jag vara ? Hur dyra böter får man ? Hur länge måste jag sitta i fängelse? Får Z och Bojjan också följa med? Dom är ju så gott som medbrottslingar liksom..

 Ska jag kanske kasta ett täcke över tvn varje gång det knackar på dörren så dom inte ser den om dom kommer personligen och snokar? Får inte glömma att stänga av den då med.. Jobbigt annars.

Nä jesus.

Men hur fan kollar dom en ? Seriöst nu. Sänder det ut en signal i deras daotrer så fort någon skaffar tv?


kan jag slingra mig undan med min charm tros?


eller kan man måhända bussa hunden på dom?


Kommentarer
Postat av: Fia

2011-08-23 @ 20:05:16
Postat av: Fia

Snarare så att de ser att du adressändrat och därför ringer de och kollar dig? :P

De flesta som flyttar har ju faktiskt en tv.

:)

Ska bli intressant att se om de ringer mig nu igen när jag flyttat till syrran. Tror hon betalar så då kan jag skratta åt dem! Mohaha!

Innan ringde de ju för övrigt inte från skyddat nr så då kunde man ju bara skippa att svara. Värre nu när de ringer från "dolt". Bitches!

2011-08-23 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0