träningsvärken from hell!

Tänk er en skadeskjuten coboysare..
 ungefär så är det jag känner mig när jag spankulerar fram. Hujedamig! Längesen man hade ont i innanlåren liksom. Jäkla träningsvärk! Och så en hederlig bakfylla på det också! Kanonbra dag!

Men gårdagen blev faktiskt bra. Kände inte en kotte mer än kusin och grannen, men hade roligt iaf! Kääääss musik. Inte riktigt lika dålig som techno, men nästan. 
 Vid ett lyckas jag få med mig E hem som stendäckar på soffan när jag väckt hela huset och satt igång uppblåset på madrassen. Nästa gång ska jag göra det innan förfesten! :P Note to self.
 Men idag när vi vaknade låg han iaf på madrassen så någon gång under natten har han tagit sitt förnuft till fånga.
Möblerat om här lite också och kånkat upp tvn. Nu saknas bara en sketalång sladd och en dvd. SKulle va roligt med en vhs också. Så man kan kolla på sina gamla Astrid och disney filmer i höstrusket. :)

Vatt hemma hos pappa och sovit lite på altanen. Jäkla gutt väder idag alltså! Perfekt bakfyllehäng.

Och så middag och film hos Simone som grand finale på denna dagen. Hon hade en lite kissevalp som Z ville älska. Men Helmer ville inte bli älskad av Z. Men nyfiken det var han! Men efter att ha blivit nerklubbad från soffarmstödet två gånger av Z lyckliga svans hoppade han upp och la sig bakom mitt huvve och somnade. Någonstans får det faktiskt räcka med hur mycket stryk en kattvalp tål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0