Bästa glöövsen.

Idag kände jag att det äntligen var befogat att ta fram favoritvantarna ur vinterdvalan. 
 A.k.a svärsmorsvantarna.
Såå himla sköna. Som fingervantar inuti vanliga tumvantar. I fleece. Omöjliga att frysa i. Typ. Om man inte kastar för många snöbollar och blir blöt. Men inte annars.
 Nästan så jag kände imorse på morgonpromenixen och kom ihåg hur sköna dom var att jag saknat dom.

Men upptäckte att dom nog behövde tvättas.. Dom luktade inte som nya liksom.. Lite mer åt "vi-har-varit-blöta-och-torkat-utan-att-bli-tvättade-nångång-och-typ-surnat" hållet. Och så lite fel färg. Jag vill minnas att dom var vita när jag fick dom. Nu är dom.. beiga?
 Så när jag tvättar alla etthundratretton raggsockor som har gått samma öde till mötes får vantarna nog åka med. Vad tror ni? 30 eller 40 grader va? På typ handtvätt borde duga va? 

Går dessa vantar sönder eller försvinner är jag förste man att kremera sönder i ren panik. Räkans att Z också verkar tycka om dom.. Om han skulle ta sönder eller få nån att försvinna kan ni leta efter honom på Bortskänkes på Blocket.

Efter att ha sett detta klippet: 



Så är mitt nästa mission att lära Z passage. ^^ Eller piaff. Eller vafan vilket som var vilket nu igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0