Just precis skit-typiskt!

I säkert flera veckor nu, ja, iaf en, så har jag gått runt och kraffsat mig på vänsterpatten likt en tonårspojke kraffsar sig i skrevet.
 Det har vatt nån jävelskap som har stickits som tusan. Syns ingenting men känns desto mer.
Och smart som man är så tänker man ju inte på det när man sitter i sängen fortfarande under täcket och klär på sig om mornarna. Det känns dessutom inte med en gång heller.

Men idag så tog jag en annan bh och gissa vad?!
 Samma sak i den!! Jag trodde jag skulle få tuppjuck! Vad straffas jag för nu då?! Jag som aldrig gjort en levande varelse något ont! (typ)
Så fort jag kom hem tog jag dom bh:arna jag använder mest och slängde in i tvättmaskinen. Jag sket fullkomligt i att det är strängerligen förbjudet och att både maskin och bh kan gå sönder. Men nått drastiskt var tvunget till att ske. Och det illa kvickt!
Så nu har jag precis vatt nere och hängt upp dom och di var så rena så! Och den vita var helt vit och värst vad gott dom lukta!
 So fresh you can taste the crunch-varning nästan. Men nuså! Inget ont som inte för nått gott med sig, eller hur?


inget sticksigt där inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0