Oppsie..

Det här med storhandling.. 

 
Förra veckan skulle Loo och jag in på City gross och storhandla efter att vi vatt med hundarna i rastgården. Fullt med bilar på parkeringen struttar vi, lite trötta, och jag med full vintermundering med Jo-jos termosar å allt, in. Med kundvagn och lång shopping lista! (vuxenpoäng) 

 Glada i hågen påbörjar vi listan och efter typ tre saker så sprakar det till i högtalarna å så förkunnar dom för alla att klockan är stängningsdags!
 Jag och Loo bara vrålglor på varandra. I chock! Näär han klockan bli nio?!

Men inte skulle ett ynkligt klockslag hindra vår shopping! Icke!  
 Utan ett ord intar vi mittgången och med vagnen som en sköld framför oss plöjer vi gatan fram och kastar oss in bland hyllorna när vi hittar nått som ska ner. Hon på högerflanken och jag på vänstern. 
 Tillslut dyker en butter affärsman upp och säger, på ett mycket snäsigt sätt, "vi har stängt nu!"
Jaja.. Mot kassorna hann vi få ner ett par saker till. Till exempel slängde Loo ner ett paket nudlar.

Ett stort paket nudlar.

Alltså famlijepack!

Ett kilo jävlar nudlar!!

 Så ja, är det någon som är sugen på att komma å äta nudlar med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0