Bra jobbat Lisa!

Verkligen lyckad morgon!
 Steg upp i ottan för att hinna köra Zypher till Johans morfar innan jag börja jobba och när jag kommer fram till jobbet tycker jag att vi är en för mycket i omklädningsrummet och går ner och kollar på schemat för att kolla min torsdag/fredag, och ser att jag är ledig idag!!

Fa-an!

Allt i onödan! Jag hade kunnat ligga i sängen och sovit, och Johans morfar och mormor hade inte behövt passa Z! Jag hade kunnat va hemma med min puppi!

Åååååh!


Zypher första dagen hemma. Med sin nu söndertuggade kyckling.

Otroligt bitter va jag! Men jag fick börja städa och fejja istället och det bakades och gnoddes lite extra eftersom vi va en extra.

Jag är fortfarande bitter! Skitbitter!

Mamma kom iaf ikväll och vi lagade egen wok med nudlar, chorizo och egen sötsursås. Inte dåligt! Gott som tusan!

Denna låten är nog bland de bästa nu.
Blandat med Bruno Mars och Pinks nyaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0