Dagens bästa.

Har inte vatt så himla bäst med den här dagen. Men Zypher gör såklart allt han kan för att liva upp vem som hellst och han lyckas! Vi har vatt ute och hittat en ny väg i skogen. Asabra! 


från en annan dag i skogen, skulle haft en annan inställning så ljuset hade blitt bätte men han posar så jäkla bra! 
  

 Nyss kom jag och Zypher hem från pappa där David och Krut också va. Jävla liv på dom där två! Krut och Zypher alltså. David är rätt lugnnu för tin.. Z har börjat växa ikapp Krut nu så nu ligger han inte på rygg hela tiden.

Jo nu kom jag fan på dagens bästa!
 Det va när jag skulle diska baljorna som vi hade kött i och inte fick plats i diskhon och ställde dom i duschen och diskade dom där i stället som Z kom och skulle hjälpa till. Han va så rolig när han skulle lukta på strålarna och fick i näsan och skulle nysa och det bara stank vatten om honom och sen när han stack in nosen i strålen och tuggade efter det. När han va klar så va han helt dyngsur om ansiktet och tassarna. Och jag va nerstänkt av hans skakande.  <3


Sist Snurre va här och skulle sova över. Imån ska vi passa honom igen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0