Det är hopplöst att vara utan internet! Ja...

Det är hopplöst att vara utan internet! Jag hamnar efter i både mitt bloggande och bloggläsande! Inget vettigt alls blir gjort. På datan alltså. Hemmet är förtjusande rent just för att jag inte fastnar vid datan. Men det här med bloggeriet is killing me. Jag ligger Såå efter. Nu skulle jag gå upp och lägga mig tidigt i nya lakanen vi bäddade i och fick en katt på magen som vill bli klappad. Då kan jag inte smörja händerna för då blir jag helt hårig och hon helt kladdig. Och jag skulle läsa en blogg innan jag skulle fortsätta i min spännande bok men då har hon -Katrin Z skrivit asamö sen jag läste sist och det får man inte missa! Så är det nått viktig som händer nån så glöm iallsindar inte att meddela mig. Men på måndag får jag internet. På måndag. Självaste alla <3 dag. Och Johan är inte ens hemma.. Men internet får jag! Och ett hemtelefonnummer. För vi har så kass mottagning. Men vi har ingen telefon än. Men det kommer. Måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0