Finbesök!

Bästa Fian och bästa Loon och Betty kom och hälsade på idag! :) himla kul.
 Fast Fian bara frös och frös. Två tröjor (en stickad och en luv) fick hon och två filtar och två djur. Men hon frös iaf. En semla och en negerboll fick hon med. Och kaffe och the. Hon har vatt i Thai i två veckor. Finns inga gräser för hur orättvist det får va. Men jag har en valp att trösta mig med!

 Valpen som har ätit en såndär som man knyter igen brödpåsar med.. med en metalltråd i sig.
Metalltråd + valpmage = ? So far so good.
Han har efter inrådan från djursjukhuset fått sparris att äta som skulle kapsla in den dära tråden så den inte skada honom inombords. Stackars morfarn va halvt förstörd av oro. Han trodde nog att han hade förstört Z. Men puppisar är ju lite hopplösa, precis som snorungar med att stoppa saker i käften och svälja. Och förr eller senare händer det ju nått.
 Och på hundklubbens hemsida händer det grejer, så den 28 mars måste jag ringa och anmäla mig till valpkursen!
Hur svårt ska det vara att hitta gardiner till sovrummet egentligen?! Ingenting funkar ju till gröna tapeter! Kan man få tapetsera om med anledningen: gardinbrist?
Jag ska nog maila regeringen och höra efter. Och samtidigt fråga om jag kan få skuva upp en tvättlinehållare på toan nere. Över tvättmaskinen.

Och bilder från Örebro kommer snart..



Fick ett tips på Zyphers dilemma från bästa kusinen:

 nä, har du gett honom något lenande för maggen... som när emil i lönneberga äter en peng och får äta bulle tills han bajsar ut pengen och kan ge tillbaka den. Fast nu tror jag i och försig inte att ni vill ha tillbaka den där metalltråden, men iaf, det är ett tips

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, där var du snabb =)

2011-02-21 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0