Gamla ostbågar och soffmys

Har vatt i stan och lämnat av Johan som ska till Norrköping. Igen.
 Jag är så jäkla trött på den jäkla stan som han tvingas åka till vareviga vecka!

Va hemma hos pappa och gick en runda runt fällan med Snurre och Zypher.
 Z fick ett tokryck och skällde, morrade och reste ragg och höll på när han såg grannens hundar mellan granarna.

Nu ligger jag i soffan och kollar på top model med en hund i varje ände (av soffan) och käkar gamla ostbågar. Finns inget godare! Hellst på rostemackor med massa smör! Mumma!





Nu måste jag snoka reda på vart min ena lön är ifrån. Fick två in på kontot men har abra fått en spec. så nu vet jag inte vems den andra är.
Det är ju inte så att jag inte vill ha pengarna. Inte alls.
Men jag vill veta om dom verkligen är mina. Så jag vet om jag kan använda dom eller om jag måste lämna tillbaka dom.
 Jag vet. Dagens I-lands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0