Halvt handikappad.

Våran jycke är det sötaste som nånsin gått i ett par skor. Men han är såå gnällig! Man kan inte gå nånstans utan att han måste följa med. 
 När man är på toa sitter han utanför och gråter tills man kommer ut och då blir han så glad, så glad.
Och nu har han lärt sig att gå upp för trappen och hoppa upp i soffan själv så nu ÄR han verkligen med överallt!

Enda gången han sover lugnt är i bilen, så i måndags när jag hade vatt och handlat, när Loo och Jonas skulle komma och äta, lät jag han fortsätta sin sömn i bilen medans jag lagade maten. Hur lugnt och skönt som hellst blev det! 

Nu han han suttit nere ch gnällt några minuter för han såg inte vart jag tog vägen, men nu har han nog gått och lagt sig hos Snurre i soffan. 

Nån som bär på några tips på hur man får sin valp mindre mjäkig? 
 Alltså, jag vill ha han i både soffan och sängen och att han ska va en följa-med-på-allt hund, så han får både närhet och kärlek i massor. Men att han lär sig att va kvar i tv-rummet när jag går ut i köket eller går på toa och liknande.. 

Eller går det över av sig själv ? 


Snurre är sådär nöjd..
 

Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Det låter som om du har fått bebis Lisa. Ingen skillnad på valp och bebis! :D

2011-02-21 @ 13:13:21
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0