Jag är påväg ner till min faster "Söta Kar...

img_9021 (MMS)

Jag är påväg ner till min faster "Söta Karin" (som David sa när han va liten för att hålla isär sin dagmamma och fastern) med pappa som skulle lämna ved. Somnade runt fyra imorse efter jobbnatt och vaknade illpigg kl 7. Värdelöst! Många timmars sömn blev det inte men är faktiskt fortfarande pigg. Min ena favoritkusin är i Sydney och fyller 22 år idag. Så grattis Linnea! Orättvist. Underbara sydney! Det betyder alltså att jag fyller 23 i år.. Men Hej åldersnojan! Det är ju helt galet. Nyss fyllde jag ju 18.. Tog körkort och studenten.. Sen fyllde jag 19 och tvingade mig på Sofia på hennes resa och åkte till Asien. Sen fyllde jag 20 och gjorde nog ingenting. Eller va de nu jag åkte till Asien..? Töcken. Sen fyllde jag 21 och Johan sa grattis på Facebook och se hur det har gått. :P Sen fyllde jag 22 och har jobbat som en jude och flyttat och förlovat mig och fått en valp. Vad har 23 året att erbjuda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0