Precis hur bra som hellst!

Alltså. Jag är för jävla överjävlig ibland! 
 Jag har gjort stordåd idag. För det första fick jag tillbaka min lilla puppis som vatt på dagis hos Johans mormor och morfar sen igårkväll och jag trodde på allvar att jag skulle längta ihjäl mig efter honom. Men han är hemma nu. Trött som ett as. Vatt en parasit på gamle Isak och ikväll lekt satan med Betty.
 Tredje gången som dom träffas och det gick hur bra som hellst! :)

Åter till mina stordåd. 
 Jag bestämde mig för att inte sitta hemma själv och bjöd hit Loo som tog med sig bihangen (Jonas och Betty) så lagade jag mat till dom. Potatisgratäng och kycklinggryta. På vedspisen!! Så jäkla lyckat! Men det tog en halv evighet för gratängen. 1½ timme... suck.

Sen nu har jag fixat bredbandet så nu har vi internet!! Första gången på 1½ månad jag skriver på datan. Precis hur skönt som hellst!

Tänkte ladda upp lite rediga bilder på Zypher och visa er för alla är såklart hur nyfikna som hellst på honom. (vill jag gärna tro..)
 Men dom kommer nog imån för nu måste jag städa upp mitt matlagningskaos i köket och packa matlåda, kissa valpen innan läggdags och mocka hos Bojan (som förövrigt va helnöjd med att va själv hemma med oss inatt.)
Sen ska jag lägga mig i sängen och mysa ihjäl Zypher och pilla med hans öron tills jag somnar..


random bild på glad Lisa med nylasade ögon och ögondroppstårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0