Dagen D flöt på bra. Jag har vatt lite eft...

img_6189 (MMS)

Dagen D flöt på bra. Jag har vatt lite efter hela dan och inte fullt medveten om min stackars utarbetade hjärna.. (för lite sömn) Den som har haft det tuffast idag är ändå Bojjs. Först packas hennes hem ner i lådor, sen åker allt ut tillsamans med sängen som är hennes absoluta favorit i hela världen. Det kryllar av folk och dörren står på vid gavel, sen packas hon själv in i en låda och tvingas åka bil. Som om inte det va nog blir hon inlåst på toan tillsammans med sin toa oh tvingas stanna där i säkert en halvtimme medan folk springer ut och in och upp och ner. Hon har haft en kväll i upptäckarnas tecken. Men nöjd va hon när jag gick och la mig en stund. Då kröp hon nära och spann. <3


Kommentarer
Postat av: Fia

Mysigt! :) Bojjan kommer älska att bo där! :)



En hyacint är för övrigt också en julblomma, med mindre blomblad, typ...lite krullig? eller vad man ska säga. haha. Och i lila, vitt eller rosa. :P Nu vet du det! ;)

2011-01-03 @ 21:13:51
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0