Det kanske inte syns så jättebra (probably...

img_9590 (MMS)

Det kanske inte syns så jättebra (probably not) men här har iaf Simone parkerat vansinnigt nära Viola! Jag fick pressa mig emellan och tvinga upp dörren och Snurre kunde knappt ens komma ut. Han tittade på mig oh såg ut att tänka "den där lågkonjunkturen kan väl knappast va över om det ska snålas såhär på spejset!" I don't blame him! Sen tappade jag mobilen in under Simones bil och fick baxa mig ner och knö och knappt kom upp igen! Vi skulle på Harry Potter bio med Loo. Vi kom 10 minuter försent för de va sån kö överallt men fick ändå se tre reklamer! Det roligaste med filmen va ändå Simones och Loos inlevelse. Båda hoppade och blev lite blankögda här och var. ;) Så är det när man är Harry fan. :P Betty har vatt hos mig och Snurre idag och vatt på sitt mest överaktivaste humör och gjort Snurre trött bara genom att vistas i samma rum. Och som om de va nån som trodde ni kunde missa det! Idag är det bara 13 dagar kvar!!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Du går in på ett klipp på YouTube, sedan trycker du på "Bädda in" som står under klippet och så kopierar du koden i rutan. Sedan går du till din blogg och skriver ett nytt inlägg. Tryck på "Ändra redigerare" och klistra in koden där, sedan ändrar du tillbaka redigeraren och vips så ligger klippet där! :P

2011-01-14 @ 12:37:36
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0