Farbror Snurre kom hit imorse och gjorde Z...

img_7594 (MMS)

Farbror Snurre kom hit imorse och gjorde Zyphers dag fulländad. Glädjeskutten avlöste varandra. Inte från Snurres sida då.. :P Mamma kom hit i eftermiddags med en säck med foder till skrutten och kondis-fika till oss. :) Gott! Det tyckte Snurre också och snodde halva mitt wienerbröd i ett obevakat ögonblick när jag försökte få Zypher att ligga i sin korg.. Hundracka! Sen dök David och Krut upp mitt i Zypher sömn och störde och bankade och plingade tills puppis vaknade.. Krut va lite för hård mot Z men han va rätt kaxig när han satt bakom mina ben och bjäbbade och rynkade ihop allt skin på sin lilla näsa och slog med frambenen efter Krut. Sötknodd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0