Grattis Snurre! Idag fyller Snurre inte m...

Grattis Snurre! Idag fyller Snurre inte mindre än 13 år! För tre månader sen trodde jag inte att han skulle överleva julafton, än mindre sin 13-års dag. Men igår när jag lämnade över han till pappa efter att ha tillbringat ett dygn med Zypher va han fortfarande pigg och glad. Han har alltid varit och kommer alltid förbli min favoritvovve. Minns fortfarande dagen vi hämtade honom. Första dagen på påsklovet, och han låg i en Pippi Långstrump handduk. Och jag skulle sova med honom på nätterna och försöka få han att sova i buren.. Men det va ju längesen, och alla som känner honom nu vet att Snurre minsann inte sover i nån himla bur! :P så grattis till Snurre! Älskade hund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0