Himlans tröttsamt att va torpare i dessa t...

img_8317 (MMS)

Himlans tröttsamt att va torpare i dessa tider! Halvligger i soffan och är asatrött! Typ 20 dagar kvar till jag ska hämta knatten, inte bestämt exakt datum än. Lång väntan. :) Mamma och gubben har vatt här ikväll och ätit, jag lagade nån gryta som blev himla god, (inte för å skryta då men så är'e) med svärfarsskjutet kött, som kompensation för strykjärnet hon hade med sig till mina nytvättade gardiner. Alltså jag kan knappt förstå hur jäkla skönt det är med egen tvättmaskin! Diskmaskinen ska vi bara inte tala om! Guds gåva till kvinnan typ. Fa-an vilken uppfinning! Jag har redan bakat och lagat mat fler gånger här än vad jag gjorde på ett år i stan! Enbart för att man slipper disken.  Jobbar i köket i helgen. Men bara korta dagar, tack och lov! Tre helger på raken. Men efter nästa helg är det slut med macken! Prisa Gud för det! (man skulle ju tro att jag gått och blitt religös på äldre dar..?) Nähä. Sängen nu. Är de okej innan klockan nio en lördagkväll..? :P (Bild på skogen bakom huset)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0