Jag önskar jag kunde ta en bild och visa e...

img_8334 (MMS)

Jag önskar jag kunde ta en bild och visa er hur söt Z är när han sover. Men iphonekameran suger så jag får förklara istället. :P Äeh, går knappt, men så söt är han så man dör lite varje gång han gruffar. Han låter nästan hela tiden han sover, och så vill han va nära. Han brukar tuffa intill sin lilla nos mot halsen så man kommer jättenära så man kan lukta på honom. Han luktar valp. Inte så gott i munnen, men öronen och tassarna kan man ha framför näsan en hel dag och bara inhalera valplukten. Det varar inte för evigt. Snart kommer han få andra intressen än att vara nära oss hela tiden och vilja springa i skogen och bli skitig och blöt och illaluktande. Men jag ska älska honom iaf. Och jag hoppas han tycker om att bada. För då ska vi simma tillsammans med Loo och Betty i sommar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0