Jag skrattar lite lätt inombords när killa...

Jag skrattar lite lätt inombords när killar (vanligtvis) kommer springandes hit och ska köpa kondomer. Klockan fem. På morgonen! Då är det kris minsann! ;) Jag blir därimot skitförbannad när en pundare GLÖMMER sin HUND utanför macken i snålblåst och minusgrader! Som tur var var det en tjej som hade uppmärksammat att den suttit där ute och kom in och sa till så jag kontaktade polisen som tog med den. Men fa-an vad arg jag blir! En jättesöt liten amstaff-flicka som sitter utanför jättekort bunden i strypkoppel! Och skakar och har krupit ihop med svansen mellan benen. Man vill ju bara ta in den i en jacka och ge den korv. Och sen när pundaren kommer in med ett koppel i nävarna och frågar om vi har tatt hand om en hund, jag trodde jag skulle avlida på plats! Jag önskar jag inte hade sån självbehärskning och hade bitchslappat pundarn med en välrullad korv istället! Ge mig hunden och försvinn ur min åsyn och gå och dränk dig! Hade jag velat säga. Men som vanligt blev jag helt mållös. Man GÖR inte så! Man GlÖMMER inte en hund! Flera TIMMAR! Har lust att sätta strypkoppel på sånna och binda dom i ett träd och stena dom! Fa-an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0